=====Zeneajánló=====

Mostanában egyre többet keresgélek új zenék után kutatva, új stílusokat igyekszem felfedezni, kiegészíteni a zenei kultúrámat. Rájöttem, hogy egy ilyen blog alkalmas lehet arra, hogy bemutassam mindazt, amivel szembesülök, melyek azok az zenék, amelyek ujat tudnak nekem mutatni. Vagyis röviden: zeneajánlás szubjektív módon. Jó szórakozást! (Tipp: a zenehallgatáshoz használj 2.1-et vagy 5.1-et)

====Róluk van szó====

==Az én táncművészem=

Buli van

====Mond el te is====

=====Sitemeter=====

Suie Paparude, a romániai elektronikus zene királya

2008.03.17. 15:58 - wolffarkas

Címkék: elektronikus zene suie paparude

Valószínűleg az egyetlen román zenekar lesz, akiről olvashattok a blogomban. Nincs semmi bajom a román zenekarokkal, csupán a Suie Paprude az egyetlen, akit hallgatni szoktam. Mit hallgatni? Egyszerűen imádom őket. Remélem hamarosan elmehetek valamelyik élő koncertjükre pl. a Tusványoson, vagy a Félszigeten biztosan ott lesznek.

Ha Suie Paparude-ról van szó, akkor a legtöbb embernek a Pentru inimi című szám jut az eszébe, vagy a tudatlanabbaknak még ez sem, viszont a fejemet rá, hogy  hallották már  ezt a számot, csupán nem tudják beazonosítani. Ez a szám, ami alapjában véve a 2004-es szerzemény, még a mai napig is csakran felcsendül a szórakozóhelyeken. Egyébként 2005-ben a legjobb clubzene díjat is elnyerte Romániában.

Ami engem illet, én is ezzel a számmal ismerkedtem meg először, és az érdeklődésem annyira felkeltette, hogy ma már a Suie Paparude összes albuma megvan (kivéve a legelsőt) és a zenegyűjteményem értékes részeként tekintek rá. A trió először 1995-ben hallatott magáról, viszont nem mindig ebben a felállásban zenéltek. A kezdetekkor Mihai Dobre és Mihai Campineanu mellett Dj Vasile volt a harmadik tag, majd amikor Dj Vasile szolokarrierbe kezdett, DJ Niky4 vette át a helyét, majd később ő is elhagyja az együttest. Jelen pillanatban Junkyard a harmadik ember a csapatban.

Diszkográfia:
Suie Paparude - Suie Paparude 1995
Suie Paparude - Salveaza-te 1997
Suie Paparude - Urban 2000
Suie Paparude - Atac la persoane 2003
Suie Paparude - Scandalos 2004
Suie Paparude - A Fost Odata 2008

Ha a stílusukat próbálnám meghatározni, akkor azt mondanám, hogy electro, club, breakbeat, jungle. Nagyon sok kedvenc számom van tőlük, habár annak, aki először hallgatja őket a következő számokat ajánlom: Hard dub (2003), Bag de pot, Break society, Pentru inimi, Stapanul (2004), Armada verbala, A fost odata, Proverbe, Trei oameni, Razboinicul lumini, Aveti sange (2008). Nem véletlen, hogy a 2008-as albumról ennyi szám felkerült a kedvenceim közé, ugyanis szerintem nagyon jól sikerült.

Az ajánlólistám technikai okok miatt sajnos nem teljes, de dolgozom rajta, hogy lehetővé tegyem, hogy mégtöbb számot hallgathatóságát:

A bejegyzés trackback címe:

https://mystyle.blog.hu/api/trackback/id/tr51384687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Titan Sud 2008.11.01. 14:56:41

Az idei Félszigetre készültem elmenni, és a fesztivál honlapjáról ismertem meg ezt a bandát. Azóta én is rákaptam. Most is meghallgattam pár számot a Youtuberól, és jött az ihlet, hogy utánajárjak, melyik számuk melyik albumon lelhető föl, hogy majd megvegyem az egyiket.

A Şuie Paparude nevére való keresés második találata ez a hálónapló-cikk volt. Az első a honlapjuk, a koncepciója miatt is érdemes megnézni. suiepaparude.ro/ (Wikipédia-cikk nincs.)

Kedvenc számom talán a Cu zâmbetul pe buze, egyszer majd lefordítom a szövegét magyarra.
süti beállítások módosítása