=====Zeneajánló=====

Mostanában egyre többet keresgélek új zenék után kutatva, új stílusokat igyekszem felfedezni, kiegészíteni a zenei kultúrámat. Rájöttem, hogy egy ilyen blog alkalmas lehet arra, hogy bemutassam mindazt, amivel szembesülök, melyek azok az zenék, amelyek ujat tudnak nekem mutatni. Vagyis röviden: zeneajánlás szubjektív módon. Jó szórakozást! (Tipp: a zenehallgatáshoz használj 2.1-et vagy 5.1-et)

====Róluk van szó====

==Az én táncművészem=

Buli van

====Mond el te is====

=====Sitemeter=====

Collie Buddz - reggae, ami engem is megfogott

2008.03.16. 00:22 - wolffarkas

Címkék: reggae waldeck collie buddz

Sosem voltam reggae-zene rajongó, viszont, ha utamba került meghallgattam ezt a stílust is. Collie Buddz is inkább rámtalált, mintsem én találtam volna rá, ugyanis az egyik barátom születésnapi partiján hallottam meg először. Eleinte csak azért élveztem, mert jól lehetett bulizni a csajokkal ezekre a számokra, de második hallgatásra már nagyon megtetszett.

Collie Buddz-nak New Orleans-ben indult a karrierje, nem is olyan régen, ugyanis 2006-ban szerződött le a Sony BMG studióval. Azóta egy albuma jelent meg, melynek címe nemes egyszerűséggel csak annyi, hogy: Collie Buddz. Waldeck után íme még egy album, amelynek minden egyes számát szeretni tudom. Legismertebb számaként a Come Around című számot emlegetik, mivel single-ként megjelelentetve ezt hallhatta tőle legelőször a nagyvilág. De elárulom, hogy az albumnak az összes többi száma üti azt a szintet, amit a Come Around képvisel.

Ajánlom, nemcsak reggae rajongóknak:


A bejegyzés trackback címe:

https://mystyle.blog.hu/api/trackback/id/tr28382742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Molnar Csilla 2008.03.16. 23:16:00

Nagyon orulok, hogy a Collie Buddz elnyerte tetszesedet kicsi Attila...ha majd fedezek meg fel ilyen egyutteseket majd megosztom veled...( amugy az amcsi haverok is ki vannak ajulva, hogy itt a Collie Buddz bejon nehany embernek )...ott sem nagyon hallgatjak csak egy nagyon szuk reteg...ezt a zenet csak elezni lehet...=)

ja meg annyi, hogy a Come Around szamnak van egy igazan jo remix valtozata Sean Paul-al...nezz utanna a LimeWire-rol le is toltheted...pussz

Nagy Emese 2008.06.18. 20:09:10

Wow...en soha nem gondoltam volna, hogy valaha ilyen zenet fogok hallgatni. A Wild Out az egyik legjobb szam Collie Buddz-tol. Hajra Attila!
süti beállítások módosítása