=====Zeneajánló=====

Mostanában egyre többet keresgélek új zenék után kutatva, új stílusokat igyekszem felfedezni, kiegészíteni a zenei kultúrámat. Rájöttem, hogy egy ilyen blog alkalmas lehet arra, hogy bemutassam mindazt, amivel szembesülök, melyek azok az zenék, amelyek ujat tudnak nekem mutatni. Vagyis röviden: zeneajánlás szubjektív módon. Jó szórakozást! (Tipp: a zenehallgatáshoz használj 2.1-et vagy 5.1-et)

====Róluk van szó====

==Az én táncművészem=

Buli van

====Mond el te is====

=====Sitemeter=====

Anima Sound System, sztárok külföldön is

2008.03.21. 12:34 - wolffarkas

Címkék: elektronikus zene anima sound system ingyen zene drum&bass acid jazz

Nem sok magyar együttes mondhatja el, hogy Európa szerte ismertek, sőt elismertek. Mindezt bizonyítja az is, hogy az Anima Sound System (stílusuk: népzenei, drum&bass, acid jazz, hip hop, jungle elemeket tartalmazó elektronikus zene) számos nagysikerű koncertet adott már Berlintől, Bécstől kezdve, Párizson keresztül Londonig és számos, nemzetközileg befutott zenekarral működtek már együtt, sőt az angol Asian Dub Foundation zenekarral számos közös koncertet adtak.

Persze, nem mindenki szereti, nem mindenki érti meg a zenéjüket, ez nagyban függ attól, hogy milyen az ember zenei beállítottsága. De ha egyszer megszeretted ....... Saját tapasztalatom szerint, nem elég egyszer meghallgatni a lemezüket, s aztán rögtön lehúzni a rollót. Én minél többször hallgatom meg, annál több új elemet fedezek fel a zenéjükben, nem tudom olyan gyorsan megunni az zenéjüket, mint egyes popslágereket. Bevallom először én is közömbös voltam a zenéjükkel szemben, mindaddig, amíg a sors úgy nem hozta, hogy élőben hallhattam őket a 2006-os Budapest Parádén. Ez egy közös koncert volt, kivel mással, mint az Asian Dub Foundation-el, és eszméletlenül jó volt. Utána hazajöttem, és elkezdtem előbányászni az Anima számaimat. Annyira a rajongójuk lettem, hogy ma már nincs olyan számuk, ami nincs meg a zenéim közt.

15 éves múlttal a hátuk mögött, csak remélni tudom, hogy még eszükbe sem jutott az, hogy abbahagyják. 7 albumukat és 2 maxi albumukat most, 2008-ban toldották meg egy új lemezzel, vagyis két lemezzel, ja és talán nem is annyira "új" ez, ugyanis az egyik egy remixalbum, amelyben a korábbi sikerek remixeit találjuk meg, a másik pedig egy koncertfelvétel. És még ami hozzátartozik a dologhoz, az az, hogy ezek az albumok a boltban nem lesznek kaphatóak, ugyanis CD-n nem adták ki, sőt INGYEN bárki letöltheti a www.animasoundsystem.com oldalról. Hát mit mondjak, ritka dolog az ilyesmi.

Nos, aki még nem hallott róluk az hallgasson bele az zenéjükbe, s ha muszáj akkor hallgassa meg akár többször is, veszíteni tuti nem fog vele!

Megjegyzem, hogy a listában a L.O.V.E című számuk a 2008-as albumról van (nekem tetszik)

A bejegyzés trackback címe:

https://mystyle.blog.hu/api/trackback/id/tr4390740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ny. Gergő 2008.04.02. 07:40:37

Anima koncert 3-án, vagyis holnap ...!!! lektur.transindex.ro/?cikk=6993
Amugy az Anima régi rajongója vagyok, nem is emlékszem, mikor találkoztam vele először, de azonnal magával ragadott..

wolffarkas 2008.04.02. 08:35:59

Sajnálom, hogy lemaradok róla, befizetnék rá az biztos :(
süti beállítások módosítása