=====Zeneajánló=====

Mostanában egyre többet keresgélek új zenék után kutatva, új stílusokat igyekszem felfedezni, kiegészíteni a zenei kultúrámat. Rájöttem, hogy egy ilyen blog alkalmas lehet arra, hogy bemutassam mindazt, amivel szembesülök, melyek azok az zenék, amelyek ujat tudnak nekem mutatni. Vagyis röviden: zeneajánlás szubjektív módon. Jó szórakozást! (Tipp: a zenehallgatáshoz használj 2.1-et vagy 5.1-et)

====Róluk van szó====

==Az én táncművészem=

Buli van

====Mond el te is====

=====Sitemeter=====

Faithless - Reasons to be cheerful

2008.04.15. 16:01 - wolffarkas

Címkék: pop hiphop dance house faithless dub downtempo trip hop

Faithless-t nehéz meghatározni, hogy milyen stílust is képvisel. Kicsit keresgélve ilyeneket olvastam, hogy:  house-pop-hiphop-triphop-downtempo-dance-dub. Maradjunk annyiban, hogy meglátásom szerint a legsikeresebb számaik a dance/house/hiphop stílust képviselik. Szövegeik gyakran spirituálisak, ugyanakkor társadalmi-politikai kérdéseket is feszegetnek (pl. Mass Destruction). Ez nem másnak köszönhető, mint az együttes buddhista rapparenek,  Maxi  Jazz-nek. Mellette még két ember számít állandó tagnak a bandában, Sister Bliss és Rollo, de a lemezeken gyakran felcsendül Dido hangja is (Salva Mea, One step too far, No roots), aki nem mellesleg Rollo húga.

A Faithless-t mostanában fedeztem fel újra magamnak, az olyan számoknak közönhetően, mint Reasons (Saturday Night) vagy a Muhammad Ali, de a No Roots című számukat is sokat hallgattam, anno a FIFA 2005-ben. Ezeken kívűl számos sláger jut az ember eszébe a Faithless hallatán: God is a DJ, Insomnia, Why go, We come 1. Kétségkívül elmondhatjuk, hogy ez a brit banda is letett valamit az asztalra.

Egy csokorba gyűjtöttem azokat a számokat, amelyeket én gyakran hallgatni szoktam (az élen az egyik kedvencemmel - Reasons to be cheerful, it's Saturday night!). A lista végén néhány jól sikerült remixet is hallgathattok:

A bejegyzés trackback címe:

https://mystyle.blog.hu/api/trackback/id/tr35426730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása