=====Zeneajánló=====

Mostanában egyre többet keresgélek új zenék után kutatva, új stílusokat igyekszem felfedezni, kiegészíteni a zenei kultúrámat. Rájöttem, hogy egy ilyen blog alkalmas lehet arra, hogy bemutassam mindazt, amivel szembesülök, melyek azok az zenék, amelyek ujat tudnak nekem mutatni. Vagyis röviden: zeneajánlás szubjektív módon. Jó szórakozást! (Tipp: a zenehallgatáshoz használj 2.1-et vagy 5.1-et)

====Róluk van szó====

==Az én táncművészem=

Buli van

====Mond el te is====

=====Sitemeter=====

Ki hallott már a Waldeckről?

2008.03.15. 15:18 - wolffarkas

Címkék: swing dub downtempo nu jazz waldeck

Hihetetlen albumra találtam rá! Magam sem értem, hogy miért tetszik, egyszerűen magával ragadó! Waldeck. Sosem hallottam még róla, de tudatlanságomat hamar bepótoltam: bécsi nujazz zenekarról van szó, amely hosszú hallgatás után 2007-ben adta ki a 3. nagylemezét Ballroom Stories címmel. Igazi remekmű minden egyes szám, ami ezen a lemezen van, ezt jóbarátom , Gergő is megerősítheti.  Stílusa nem mindennapi: 20-30-as évekbeli swing, blues, tango, jazz és dub egyvelege, modern downtempo stílusban. Azt hiszem nekem mindenekelőtt a dub hangzás miatt tetszett meg, de nemcsak.


Nem bulizenéről van szó, de ha az ember kikapcsolódásra vágyik, akkor nagyon jól lehet lazulni erre a zenére. Ez nem tucatzene, az én szememben igazi unicum.

Nagy felbuzdúlásomban letöltöttem a többi albumát is, de azok már nem ragadtak ennyire magukkal, nem ezt a stílust képviselik. Viszont 2006-ban kiadtak egy maxi lemezt Make my day címmel, ami 4 számot tartalmaz és szintén elnyerte a tetszésemet.

Ime egy kis ízelítő:

A bejegyzés trackback címe:

https://mystyle.blog.hu/api/trackback/id/tr92382092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ny. Gergő 2008.03.15. 22:24:03

Nehezemre esik, de igazat kel adnom Attilának. Nincs az a kifejezős, mennyire tökéletes ez az album. Ezalatt értem azt, hogy a számok egytől egyig magukkal ragadnak, és olyan mintha rég kedvelt és ismert dallamokat hallanál. Felüdülés számomra, és tényleg azon kevés albumok egyike szerintem, amelyiken minden szám más, egyedi, és mégis nincs hiány érzeted, miután meghallgattad őket...ajánlom mindenkinek...

Barni · http://gbarni.blogspot.com 2008.03.17. 00:28:58

Mostanában én is elég gyakran találkoztam effajta zenével. Hozzám is eljutott már a Waldeck. A Memories c. számuk tetszik különösebben. A reggae-zenéről nem sokat tudok. Pár éve buliztunk Bélával az Amiban egy Underskies koncert alatt. Az Isten tudja miért, de jól éreztem magam. Azóta is szívesen hallgatom a "Gyere ki a rétre Bébe" hangzatú refrént.
No, hogy valamit én is hozzátegyek... Ajánlom figyelmetekbe Ziggy Marley - Love is my religion c. albumát. Az utóbbi hónapokban ezt s Manu Chao-t hallgattam szinte. (Manuról majd egy másik alkalommal). Ha úgy van, akkor szívesen látlak az új blogomon egy kis Ziggy Marley hallgatásra.

Attila (wolffarkas) 2008.03.17. 00:53:21

Manu Chao-tól a 2001-es és a 2007-es albuma van meg nekem. Hát volt benne, ami tetszett, volt ami nem, talán egy kicsit többet vártam tőle. De majd egy blogbejegyzésben írok róla bővebben.
süti beállítások módosítása