=====Zeneajánló=====

Mostanában egyre többet keresgélek új zenék után kutatva, új stílusokat igyekszem felfedezni, kiegészíteni a zenei kultúrámat. Rájöttem, hogy egy ilyen blog alkalmas lehet arra, hogy bemutassam mindazt, amivel szembesülök, melyek azok az zenék, amelyek ujat tudnak nekem mutatni. Vagyis röviden: zeneajánlás szubjektív módon. Jó szórakozást! (Tipp: a zenehallgatáshoz használj 2.1-et vagy 5.1-et)

====Róluk van szó====

==Az én táncművészem=

Buli van

====Mond el te is====

=====Sitemeter=====

N.O.H.A - Noise Of Human Art

2008.05.08. 18:30 - wolffarkas

Címkék: pop breakbeat anima sound system nu jazz drum&bass trip hop balkáni zene latinos zene electric jazz n.o.h.a

Mi lesz abból, ha egy prágai szaxafonos, egy német billentyűs, egy spanyol énekesnő, és New York-i rapper összeáll zenét csinálni? A végeredmény: változatos zene.

Meglepődtem, hogy a környezetemben milyen sokan ismerték már a N.O.H.A-t, még mielőtt én rábukkantam volna. Szokásos zenekutakodásom során találtam rá a legújabb albumukra, a Dive in you live-ra és amikor meghallgattam, csak annyit mondtam: ez tetszik. Tetszett a sokszínűségük is. Habár gyakran a drum&bass ritmusokat használják alapul, előszeretettel váltanak stílust, akár egy album trackjei közt is. Íme néhány példa: Lunatica, Mad dreams, Pijama - trip-hop, Gipsy Valley, Balkan Hot-Step (a NIKE a észak-amerikai TV kampányában ezt a számot használta fel) - balkáni zene, Tu Cafe - latinos zene. De van itt még breakbeat, electric jazz, nu jazz, pop. Szóval van itt minden, csak szeretni kell. Aki az Anima Sound Systemet kedveli, az valószínűleg a N.O.H.A-at hamar a szívébe zárja.

Kevés zenét ismerek a korábbi albumaikról (Noise Of Human Art - 1997, No Slack 2001, Next Plateau 2003) de ami késik, nem múlik, mert nagyon érdekesnek találom a zenéjüket.

Ismerd meg te is, vagy ha már ismered, akkor kellemes zenehallgatást kívánok.


A bejegyzés trackback címe:

https://mystyle.blog.hu/api/trackback/id/tr30460251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ny. Gergő · http://csikszentgyorgy.blog.hu 2008.05.09. 16:12:15

Persze, ha NOHA, akkor ahhoz nekem is van hozzászólásom:D! Számomra az volt a meglepő, én már régtől ismerem az együttest. Most hogy feldobódott a téma, mégsem találtam egyetlen számot sem a gépemen. Pedig nekem természetes volt, hogy kel legyen. Benne volt a zsigereimben, láss csodát, még sincs. De akkor meg honnan ismerhetem...hát az mr2 Petőfi rádió...biza, aki jó zenét akar hallgatni, annak nincs más teendője, mint rákattan és hallgatja. Most megnyugodtam, tudom, hogy honnan ismerem én az együttest. "Ismerem" egy-két számukat. Na de most Attilának hála, többet is megtudhattam róluk. Ismertem őket, de mégsem...:)!

Ny. Gergő · http://csikszentgyorgy.blog.hu 2008.05.09. 16:14:38

Na, bocsánat, annyiban kiegészíteném magam, hogy mégis van egy számom, és ezzel ismertem meg őket, a Smell Of Spring nevezetű...enjoy:D!!!

wolffarkas 2008.05.09. 16:18:55

Gergő, lassan kiérdemled a Leghűségesebb Kommentelőm címet :D

Ny. Gergő · http://csikszentgyorgy.blog.hu 2008.05.11. 09:52:20

Kedves Attila, ha már így rááltál a jó zenére, szívesen olvasnék a blogodon a Besh o droM zenekarról. Mostanában kattantam rájuk, szeretnék többet megtudni róluk. Na nem mintha a google nem adna ki egy rakás dolgot, de ha már van egy ilyen lehetőség, akkor kíváncsi lennék a te szubjektív véleményedre is. ha Gondolod, odaadom, megvan az összes albumjuk, de ki is válogattam, ami nekem a legjobbaknak tűnik. Vagyis ez egy óhaj, sóhaj lenne a részemről, ha már kitüntettél a "Leghűségesebb Kommentelő" címmel:P!

levente#4 2008.12.05. 08:14:43

Én is Mr2 miatt ismertem meg őket bár szerintem azért Cafe98.6 -on manapság igényesebb és változatosabb zenéket játszanak mint Petőfin. Utóbbi a kezdetekkor volt nagyon jó mostanra a sok britt pop zene miatt csökkent a szinvonal. Cafe tartja a szintet.
Egyébként idén a Hegyalja fesztiválon fellépett a N.O.H.A és nagyonnagyon jó bulit hoztak össze, életem eddigi egyik legjobb koncert élménye volt ez. (persze Tigris se volt rossz:). Remélem még lesz alkalmam meghallgatni őket.
süti beállítások módosítása